Підбір ефективних ключових слів
Для рекламних текстів складаються» продають "назви відповідно до всіх вимог Google Ads: підбираються "Ключі", розробляються додаткові налаштування.
Створення та налаштування РК
В системах розміщення реклами виконується Реєстрація компаній, складається їх структура, проводиться поділ на групи і підгрупи. Налаштування рекламних показів, віртуальної візитки.
Визначення бюджету
Визначається оптимальний бюджет на будь-який необхідний період. Налаштовуються стратегії показу оголошень, обмежень по бюджету, а також за ставками для ключовиків.
Підключення аналітики та метрик
Налаштування статистичних систем: Google Analytics, Яндекс Метрика. Настроювання конверсій і "цілей", що дозволяють переглядати вчинені дії при оформленні замовлень і покупок на сайті. Встановлення зв'язку між системою статистики та рекламою.
Управління ставками
Автоматичне відстеження та оповіщення у разі перевищення встановлених лімітів. Коригування ставок, підключення стратегій утримання бюджету і позицій.
Контроль показів
Контролювання показу рекламних оголошень, аналіз змін у кількості показів та їх рівномірний розподіл за узгодженим графіком.
Відстеження витрат
Відстежується витрата бюджетних коштів, проводиться інформування, коли кошти на рахунку закінчуються. Надається інформація, якщо перевищено встановлений ліміт бюджету, а також при різких змінах рівня конкуренції. Виставляються і оплачуються рахунки.
Оцінка ефективності
Оцінюється ефективність оголошень і ключовиків. У рекламні компанії вносяться необхідні коригування. Проводиться робота по збільшенню кліків і CTR.
Додавання нових кампаній
Оформлення нових рекламних компаній, оголошень, ключових слів.
Своєчасна звітність
За підсумками рекламного періоду готуються звіти, складаються рекомендації клієнту, щодо поліпшення і оптимізації рекламних компаній.
Рекомендації щодо поліпшення
Складаються рекомендації з пропозиціями для клієнта з питань сайту, його ефективного доопрацювання і з метою усунення виявлених різні проблем.