Наші
Телефони
095 380 23 98095 380 23 98
098 228 88 73093 499 07 99
Інтернет маркетинг

Чому Вам потрібно замовити рекламу у Нас:

  • Розробка стратегії просування
  • Підвищення показника конверсії
  • Зменшення показника відмов
  • Підвищення юзабіліті сайту
  • Кращі інструменти інтернет-маркетингу
Сайты для Dашего Бизнеса $

Інтернет-маркетинг

Інтернет-маркетинг – Інтернет-реклама

Інтернет-маркетинг – це комплексне застосування інструментів, методів і принципів класичного маркетингу з метою реклами в мережі інтернет.
Мета інтернет-маркетингу – це отримання максимального ефекту від потенційної аудиторії інтернет-ресурсу.

Інтернет-реклама

Інтернет-маркетинг як і класичний маркетинг складається з аналізу попиту та реклами.
Аналіз попиту в інтернеті – це збір даних для проведення статистики з метою визначити купівельну здатність цільової аудиторії.
Реклама в інтернеті – це ряд заходів з просування інтернет-ресурсу або продукту інформацію, про який містить інтернет-ресурс, у глобальній мережі. Включає в себе грандіозний арсенал інструментів:

Інтернет-маркетинг: невід'ємна частина рекламної компанії. Інтернет-реклама завжди входить в рекламну компанію провідних компаній
Інтернет-маркетинг є основною складовою електронної комерції. Інтернет-маркетинг так само називається веб-меркетінг і online-маркетинг. За роки розвитку ітернет-маркетинг став невід'ємною частина будь-якої маркетингової кампанії. Проводячи рекламну компанію і не проводити його в інтернеті – це реклама в пусту. Інтернет реклама росте як у споживчому секторі, так і на ринку Business to Business (B2B).

Перевага інтернет-маркетингу: Реклама в інтернеті

Реклама в інтернеті надає споживачеві можливість отримати необхідну інформацію в будь-який час. Будь-який споживач може вчасно отримати інформацію, про товар і купити його не встаючи з крісла.
Реклама в інтернеті набагато економніше інших видів реклами.
Використовуючи методи інтернет-маркетингу можна легко і швидко провести рекламну компанію в іншій країні.
Інтернет-маркетинг дає чіткі статистичні дані про ефективність маркетингової кампанії.

Інтернет-маркетинг та бізнес-моделі

На даний момент часу інтернет-маркетинг асоціюється з трьома бізнес-моделями: дві основні – бізнес для бізнесу (Business to Business – B2B) і бізнес для споживача (Business-To-Consumer – B2C) і третя модель , що отримала менше популярності це – користувач для користувача (P2P).

Вплив інтернет-маркетингу на бізнес

Інтернет-маркетинг надає значний вплив на бізнес і рекламу. Що сильно помітно в сфері послуг і обслуговуванні споживачів. Online-продажу й інтернет-магазини "завойовують" все більше і більше популярності.
Головна зміна інтернет-маркетинг вніс до рекламну індустрію, де інтернет-реклама активно розвивається. Завбачливі рекламодавці активно міняють свої уподобання, і сьогодні інтернет-реклама вже займає значну частку ринку реклами.
Частка реклами в інтернеті вище, ніж реклама на радіо.
Зростання торговельних інтернет-майданчиків продовжує рости і розвиватися.
Вплив інтернет-маркетингу значно збільшується в B2B – вплив з кожним днем посилюється.
На сьогоднішній день неможливо зустріти відому компанію, яка не опроводіт рекламу в інтернеті.

Інтернет-маркетинг є одим з основних напрямків студії «Web Building».
Фахівці студії «Web Building» завжди знайдуть для вас найкраще і економічно вигідне рішення в сфері інтернет-маркетингу.

Серед наших клієнтів

Вгору
Про НасПортфоліоАкціїКонтактиЗамовити онлайн